Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Κολιέ με ορειβατικό σκοινί και λουλούδια

Η άνοιξη μπήκε για τα καλά!επιτέλους η φύση αρχίζει να ξυπνά ,τα δέντρα βγάζουν τα πρώτα τους φυλλαράκια και τα πρώτα λουλουδάκια κάνουν δειλά δειλά την εμφάνισή τους!
Μα τι ωραία εποχή ανθισμένες αμυγδαλιές,ροδακινιές και κάθε λογής δεντράκι είναι στολισμένο σα μικρή νυφούλα ..πόσο χαίρομαι να τα φωτογραφίζω!!!
Όλοι ξέρουμε ότι σε λίγο καιρό ο χειμώνας θα είναι παρελθόν!!Επιτέλους είδαμε και λίγο ήλιο ,εφτιαξε η διάθεσή μας .
Διάθεση για οργάνωση και τακτοποίηση!Καιρό ήθελα να οργανώσω τα υλικά για τα κοσμήματα μου,ότι έχει απομείνει δηλαδή,και χαίρομαι πολύ που τα οργάνωσα!
Όμως  δεν είναι ο λόγος που τα γράφω αυτά,τακτοποιώντας ξεχώρισα κάποια υλικά και αμέσως ήρθε η έμπνευση!!Για δείτε τι εννοώ!






Για πείτε μου την γνώμη σας να το φορέσω ή θα είμαι σαν ανθισμένη αμυγδαλιά!!

10 σχόλια:

  1. Είναι πολύ όμορφο !! Δεν ξέρω πάντως αν θα το φόραγα..Αλλά μην ακους εμένα είμαι μεγάλη συντηρούκλα σε κάτι τέτοια!! Πάντως δείχνει τόσο ανοιξιάτικο!! Φιλιά Καλό Βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αθήνα μου!οντως δείχνει πολυ ανοιξιάτικο!!!

      Διαγραφή
  2. Υπεροχο!! Υπεροχη επισης και η παρουσιαση! Το frame τελειο. Εγω παλι θα το φορουσα ανετοτατα οποτε αν τελικα δεν το βαλεις να σου δωσω την δνση μου!! τπ φανταζομαι με μαυρο pencil φορεμα και ψηλοτακουνες γοβες. So chic!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω λατρεύω αυτού του είδους τις κορνίζες !μου αρέσει πολυ η στυλιστική σου πρόταση!!λατρευω τα pencil φορέματα!!!

      Διαγραφή
  3. Ε, να το φορέσεις φυσικά!!! Πολύ ωραίος ο συνδυασμός και η φωτογράφιση εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια ειναι οτι το χρώμα αδικείται στη φωτό!εχει ένα υπέροχο navy blue χρωμα το οποίο λατρεύω

      Διαγραφή
  4. Εκπληκτικό! Φυσικά και να το φορέσεις! Θα συμφωνήσω με τη Μάχη για την ενδυματολογική πρόταση! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι απλά bloggers !!!!πλεον stylish bloggers!!!!χαιρομαι που σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά και να φορέσεις ένα τόσο τέλειο κολιέ!!...και μάλιστα χειροποίητο!!
    Εγώ θα το φορούσα με λευκό T-shirt & μπλουτζίν!!!!

    Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι ετσι το είχα φανταστεί όταν το εφτιαχνα!!χαίρομαι που σου αρεσε!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


BLOG DESIGN BY BLOG ME BEAUTIFUL


Blogging tips