Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Τα γενέθλια του Γιώργου

Ένα μικρό πάρτυ ετοιμάστηκε σε χρόνο ρεκόρ για να γιορτάσουμε τα γενέθλια του Γιώργου μου..λίγοι φίλοι βρέθηκαν κοντά μας για να μοιραστούν τη χαρά μας και να ευχηθούν στο αγοράκι μας..

το πρώτο μου banner!!
κουταλάκια σοκολάτας

 



cake pops









                                           Happy Birthday George!!!


Χρόνια σου πολλά αγοράκι μου ,να σε χαιρόμαστε,να στοχεύεις παντα ψηλά ,να στηρίζεις τις επιλογές σου και να αγωνίζεσαι για τα ονειρά σου....

 

1 σχόλιο:

  1. ΜΑΝΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ Ο ΚΟΡΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΚΑΙ ΡΟΥΜΠΙΝΙΑ.ΕΙΣΑΙ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ



    ΜΕ ΑΓΑΠΗ Ο ΓΙΟΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


BLOG DESIGN BY BLOG ME BEAUTIFUL


Blogging tips